آموزش رایگان کاشت زعفران

تعرفه صادرات زعفران به دبی

تعرفه صادرات زعفران به دبی چگونه است؟

در اینجا تعرفه صادرات زعفران به دبی را بررسی میکنیم. ایران تولید بیش از 90٪ زعفران در دنیا را دارد.  زعفران ایران به بیش از 40 کشور جهان صادر می شود. سالیانه حدود  250 تن زعفران در جهان تولید می شود که 230 تن آن در ایران تولید می شود. برای صادرات زعفران به دبی و دیگر کشورها باید برخی تعرفه و مجوزها رعایت شود که طی چند مرحله این موارد را بررسی خواهیم کرد . نخست تعرفه صادرات زعفران به دبی را در اختیار شما همراهان گرامی قرار میدهیم.

در حوزه صادرات، زعفران سحرخیز اصفهان همچنان در ردیف اول کالاهای صادراتی اصفهان است و پس از آن انواع کفپوش‌ها و میوه و سبزیجات، رب گوجه فرنگی و محصولات فولادی قرار دارد.

مجوزهای لازم جهت صادرات زعفران

صادرات انواع زعفران مستلزم اخذ مجوز از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران می باشد. همچنین گواهی بهداشت از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و گواهی قرنطینه دامی و نبات نیز حسب مورد درخواست خریداران زعفران، لازم است

 

اگر به دنبال سود بیشتری هستید زعفران را در بسته بندی زیر 30 گرم صادر کنید

بیشترین خرید زعفران ایران در سالهای اخیر را کشورهای اسپانیا، ایتالیا، آمریکا، فرانسه، هند، سوئد، سوئیس، آرژانتین، انگلستان و آلمان داشته اند.

 

 صادرات زعفران به دبی
صادرات زعفران

 

نحوه ترخیص زعفران از گمرک دبی

گمرک کشور دبی در مراحل ترخیص حساسیت بیشتری در نظر می گیرد برای مثال معمولا 30 گرم از محموله را به عنوان نمونه جهت آزمایش از شما دریافت و در صورت تائید اجازه ترخیص را صادر می نمایند.

دلیل منحصر به فرد بودن زعفران سحرخیز المان، چیدن کلاله با دست و به صورت تک تک است. بنابراین ارزش بالای زعفران، آن را به دستاویزی برای جعل و تقلب تبدیل نموده است.

 

اسنادی که برای مراجعه به گمرک هنگام ترخیص زعفران لازم است:

  • کارت بازرگانی شخص صادرکننده زعفران
  • مجوز صدور
  • Packing list
  • گواهی بهداشت
  • گواهی قرنطینه دامی و نباتی
  • گواهی استاندارد
  • معرفینامه یا وکالتنامه اظهارکننده زعفران به گمرک
error: Content is protected !!