the-price-of-straw-saffron

فروش عمده زعفران صادراتی نگین

در خرید و فروش عمده زعفران صادراتی نگین ، شناخت چند ویژگی زعفران بسیار حایز اهمیت است. قیمت فروش عمده زعفران صادراتی در نقاط مختلف ایران متفاوت است. دلایل این نوسانات قیمت را در مطالب قبل بررسی کردیم. در حال حاضر با توجه به شرایط بازار پیش بینی قیمت زعفران صادراتی کمی دشوار است. ضمن اینکه چند سالی است که خرید و فروش زعفران گلخانه ای هم رونق گرفته است. اما همچنان فروش زعفران ارگانیک درجه یک جایگاه دیگری دارد. شرکت الماس زعفران جهان مرکز پخش فروش عمده زعفران صادراتی نگین می باشد.

صادرات زعفران عمده - فله
صادرات زعفران عمده – فله

قیمت فروش عمده زعفران صادراتی نگین

ایران به عنوان بزرگترین تولید کننده زعفران جهان شناخته شده است اما در تعیین قیمت زعفران در بازارهای جهانی و حتی داخلی سهمی ندارد و نمی تواند به عنوان یک مرجع قیمت زعفران عمل کند. البته دلایل مختلفی باعث این امر است. در بین انواع زعفران، زعفران نگین در بازارهای جهانی بیشتر تقاضا دارد. اما عوامل مختلفی در قیمت زعفران نگین موثر است.

  1. نوسانات نرخ ارز
  2. تقاضای جهانی
  3. تقاضای داخلی این نوع زعفران
  4. عرضه این نوع زعفران
  5. قوانین و مقررات، تحریمها
  6. تعرفه های گمرکی کشورهای وارد کننده زعفران
  7. میزان عرضه کشورهای رقیب در بازار
  8. دلالان زعفران
فروش عمده زعفران صادراتی
فروش عمده زعفران صادراتی

پیش بینی قیمت زعفران صادراتی

طبق آمار سالهای گذشته و بررسی های انجام شده توسط کارشناسان کنترل بازار شرکت الماس زعفران جهان، پیش بینی می شود قیمت عمده زعفران صادراتی در اواخر سال 97 و اوایل سال 98 حدود 3% افزایش خواهد داشت. و سوال مهم این است که آیا این افزایش قیمتی به نفع کشاورزان است؟ به نوع تامین کنندگان است؟ به نفع مصرف کنندگان و یا به نفع دلالان این عرصه است؟

واردات و صادرات زعفران
واردات و صادرات زعفران

خرید عمده زعفران صادراتی

فروش عمده زعفران صادراتی و خرید و صادرات زعفران فله به روش های مختلفی انجام می شود. زعفران نگین یکی از پرکاربردترین نوع های زعفران صادراتی می باشد. البته انتخاب هر یک از این انواع زعفران متناسب با سلیقه مشتری و کاربرد و سلیقه جوامع مختلف می تواند متفاوت باشد . شرکت الماس زعفران جهان این امکان را فراهم کرده است که مقداری از سفارش زعفران را به عنوان نمونه (sampel) به تمام مشتریان ارجمند به کشورهای مختلف دنیا ارسال و مطابق نمونه سفارش شما را تقدیمتان کند.

روش صادرات زعفران فله شرکت الماس زعفران 

  • ارسال محصول از طریق هوایی
  • صادرات زعفران از طریق دریایی
  • ارسال محصولات از طریق زمینی

کارشناسان معتقدند استفاده از محصولات ارگانیک هم در کوتاه مدت و هم در دراز مدت تأثیر بسیار زیادی بر افزایش سلامت دارد.

 

پیش بینی قیمت زعفران
پیش بینی قیمت زعفران

ویژگی زعفران صادراتی درجه یک

مهمترین ویژگی زعفران صادراتی، ارگانیک بودن آن محصول است. امروزه در جهان، تولید محصولات ارگانیک صنعتی بسیار قانونمند مطرح است. در بسیاری از کشورها چون  اتحادیه اروپا، ایالات متحده ، کانادا، ژاپن و در بسیاری از کشورهای دیگر حرکت به سمت مصرف محصولات ارگانیک شکل گرفته است. به علت  تأثیرات نامطلوب و آسیبهای ناشی از مصرف انواع کودهای شیمیایی، سموم و هورمونها در تولید مواد غذایی حرکت به سمت تولید زعفران ارگانیک می تواند تضمین ورود به بازارهای جهانی باشد. از آن مهم تر کمک به ارتقای سلامت مصرف کنندگان و حفظ محیط زیست و مزارع کشت این محصول خواهد بود.

قیمت خرید هر کیلو زعفران کادویی مصطفوی در ایران بین 1/000/000 میلیون  تا 3/000/000 میلیون تومان بیشتر از بهترین نوع زعفران غیر ارگانیک است.

برای حفظ اسانس و خواص درمانی زعفران ارگانیک باید آن  در ظروف دربسته فلزی یا شیشه ای نگه دارید شود.

قیمت فروش عمده زعفران
قیمت فروش عمده زعفران

ویژگی های زعفران صادراتی

۱– زعفران سرگل صادراتی:

  • خوش رنگ باشد.
  • به هم چسبیده نباشد.
  • کلاله ها کاملا از هم جدا است.
    کلاله بدون ذره ای سفیدی و کاملا قرمز باشد.

۲– زعفران سوپر نگین:

  • تیره نباشد.
  • تکه های به هم چسبیده نداشته باشد.
  • سه شاخه کلاله از هم کاملا جدا باشد.
  • انتهای کلاله ها، سفید نباشد.
  • جنس کلاله درشت باشد.
  • بصورت راست و بدون فر خوردگی خشک شده باشد.

۳– زعفران نگین صادراتی:

  • خوش رنگ باشد.
  • تکه های به هم چسبیده نداشته باشد.
  • سه شاخه کلاله از هم جدا باشد.
  • انتهای کلاله ها سفید نباشد.
  • دارای فر خوردگی نباشد.
خرید و فروش زعفران صادراتی درجه یک
خرید و فروش زعفران صادراتی درجه یک

 

فروش زعفران ارگانیک درجه یک

شرکت های مختلفی در زمینه توزیع و یا صادرات زعفران و شربت زعفران سحرخیز فعال هستند. عرضه زعفران توسط این شرکت ها به دو صورت عمده و جزئی است. در هیچ یک از مراحل کاشت تا برداشت، جمع آوری و بسته بندی ای محصول از کود شیمیایی استفاده نمی شود. زعفران بدون دخالت یا بدون مصرف آفت کشها، کودهای شیمیایی و ترکیبات اصلاح شده ژنتیکی تولید شده باشد. در بازار انواع زعفران با قیمت و ویژگی‌های متفاوتی از قبیل رنگ و عطرهای غلیظ تر و حجم‌های پر تر وجود دارد. زعفران ارگانیک دارای عطر و طعم بی نظیری است.همچنین اثربخشی زعفران ارگانیک بسیار بیشتر از زعفران های معمولی است.

فروش زعفران ارگانیک
فروش زعفران ارگانیک
error: Content is protected !!